دانلود پاورپوینت بازاریابی وفروش در شرایط رکود وبحران

فرهنگ فروش مجموعه ای از آداب ، عادات ،هنجارها ،ارزشها و گرایشها: ادبیات وزبان و بیان کسب وکار وبازاریابی الکترونیک ونوین اخلاقیات و ارزشهای تازه فرآیند فروش حضوری 1-مشتری یابی (سوژه یابی) PROSPECTING & QUALIFYING یعنی شناسائی مشتریان بالقوه و واجد شرایط از طریق یافتن سرنخ فروش از هر جا و هر کس و هر وقت. 2-آمادگی یا مرحله شناسائی قبل از مراجعه کردن PREAPROACH یعنی شناسائی نوع نیاز و خریدار (ویژگیها، معیار و رفتار) 3-مراجعه و ملاقات با مشتری APPROACH یعنی ایجاد زمینه ارتباطی و ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.